مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-15اجتماعي

نذر طبیعت خیّر تویسرکانی برای وحوش خانگرمز 


یک خیّر نیک اندیش در شهرستان تویسرکان، 20 بسته یونجه در راستای نذر طبیعت، به منطقه حفاظت شده خانگرمز تویسرکان اهداء کرد.

- ایسنا/همدان یک خیّر نیک اندیش در شهرستان تویسرکان، 20 بسته یونجه در راستای نذر طبیعت، به منطقه حفاظت شده خانگرمز تویسرکان اهداء کرد.

آقای قلخانی از روستای چاشتخوره شهرستان تویسرکان، به منظور تعلیف حیات وحش منطقه حفاظت شده خانگرمز در فصل سرما، اقدام به نذر طبیعت کرده و روز گذشته این نذر را به محیط بانان منطقه رساند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان در این باره گفت: منطقه حفاظت شده خانگرمز با وسعت 8828 هکتار در فاصله 30 کیلومتری غرب شهر تویسرکان قرار گرفته و زیستگاه 213 گونه گیاهی و 26 گونه پستاندار، 61 گونه پرنده، 14 گونه خزنده و دو گونه دوزیست است.

رضا گوهری رفعت افزود: نذر طبیعت عنوان پویشی است که طی آن دوستداران محیط زیست برای ساخت آبشخور و تأمین علوفه برای حیات وحش در مناطق درگیر خشکسالی، تأمین دارو و تجهیزات دامپزشکی و نیز درختکاری و بوته کاری در سراسر کشور کمک می کنند.

وی یادآور شد: بسیاری از ایرانیان اعتقاد دارند حمایت از حیوانات مثل آب و غذا دادن به آنها اثرات ایجابی در زندگی آنها دارد و حتی از قدیم بر سر مزار رفتگان خود کاسه آب و دانی برای پرندگان قرار می دهند تا پرندگان از آنها بخورند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر طبیعت خیّر تویسرکانی برای وحوش خانگرمز 

نذر طبیعت خیّر تویسرکانی برای وحوش خانگرمز